? ??????????????Packaged Love? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??6 Grabs Today. 1426 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (4 Ratings)??6 Grabs Today. 6629 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.:: 3985 ::.

-JOM SILAT CEKAK ; demonstrasi Silat Cekak Ustaz Hanafi.



14 JAN 2010:
Bertempat di Dataran Cendekia, Universiti Teknologi MARA,Shah Alam,
berlangsungnya majlis perasmian program Jom Silat Cekak..
Matlamat program ini adalah untuk menarik minat mahasiswa & mahasiswi UiTM menceburkan diri dalam seni mempertahankan diri, terutamanya mahasiswi bagi menghadapi masalah sosial pada masa kini
dengan peningkatan kadar jenayah yang semakin membimbangkan..
Program Jom Silat Cekak ini diwarnai dengan persembahan demonstrasi oleh ahli2 silat.. Lagak & gaya mereka mempersembahkan buah-buah yang terdapat dalam silibus mengingatkan sy pada kenangan zaman persekolahan tatkala mewakili sekolah dalam pertandingan Wajadiri peringkat IPT & sekolah pd tahun 2006 & 2007 di UPM & MMU,cyberjaya..
InsyaAllah..pada tahun ini,sy akan meneruskan kembali sebahagian drpd diri sy ini ke dalam persatuan bagi membantu Uitm melahirkan peneraju warisan mutlak pd masa akan datang..
Wajadiri peringkat IPT & sekolah pada tahun ini akan berlangsung di Kedah pd 31 Julai 2010.. Semoga Berjaya skuad Wajadiri UiTM di hatiku~